DJ Khaled ft. Nas, JAY-Z & James Fauntleroy and Harmonies by The Hive - SORRY NOT SORRY

   Vizionare 25,855,106

DJ Khaled

Acum lună

Official music video for DJ Khaled feat. Nas, JAY-Z \u0026 James Fauntleroy and Harmonies by The Hive “SORRY NOT SORRY” off his KHALED KHALED Album

KHALED KHALED ALBUM OUT NOW: DJKhaled.lnk.to/KHALEDKHALED
Shop DJ Khaled Merch: DJKhaled.lnk.to/KhaledKhaled/...
Subscribe to DJ Khaled on ROless: DJKhaled.lnk.to/subscribeYD

Follow DJ Khaled
Instagram: djkhaled
Twitter: djkhaled
Tik Tok: www.tiktok.com/@djkhaled
Facebook: officialdjkh...
Website: www.djkhaledofficial.com/

Lyrics:
Sorry, not sorry.
Don’t mind me,
I’m living a dream.
Living a dream, yeah
Came from nothing,
With a thought that we would be
Living a dream, living a dream yeah

We The Best Music! Another one! DJ Khaled!

Hear ye, Hear ye,
Only kings stand near me.
Silicon Valley money mixed with Henny, that’s a Fendi.
Half a century almost,
Slice the green like a lawnmower.
Til we all on, never fall off, hear a boss talk,
You don’t hear me, that’s your loss.
Winner in life, fuck a coin toss.
I’m coin based, basically crypto-currency scarface.
Join us, there’s gotta be more of us,
I’m from the ghetto.
What location? 2 seconds from the devil.
I live heavenly in Cabo, with a Mexican sombrero.
Drink heavily, health is wealth.
Look at wealth of me, wipe your nose
History, my type of clothes.
Miss me with the hate,
Helped so many people get cake.
Whips and cream, for the crew.
No other weed I think faster
Time I spit this, I started some other business
Came from the pitchin,
Cain in the kitchen,
Dangerous missions,
Wasting your time if you want my forgiveness

Sorry, not sorry.
Don’t mind me,
I’m living a dream.
Living a dream, yeah
Came from nothing,
With a thought that we would be
Living a dream, living a dream yeah

Sorry, that’s another B
Haters still aint recover from the other B,
Ugh, that’s a double b, naw that’s a triple b, can’t forget bout the other B
(bey: Hey)
It’s white gloves for me,
Hater know not to touch me, I’m with the fuckery
(fuck with me) humbly, naw respectfully.
I’m a project baby fuck yall expect from me?
America’s disrespect for me
You killed Christ you created religion, unexpectedly
Circular ice on Japanese whiskey, on my mezzanine.
Overlooking the city of Angels,
The angel invested in things,
Unprecedented run (facts)
Everybody’s getting’ bands,
We just dance to different drums
I like who I become
Intermittently fasting but these meals I’m not missing none.
Sorry

Sorry, not sorry.
Don’t mind me,
I’m living a dream.
Living a dream, yeah
Came from nothing,
With a thought that we would be
Living a dream, living a dream yeah

(C) 2021 We The Best / Epic Records, a division of Sony Music Entertainment

Comentarii
Ken G
Ken G Acum oră
What if nip was on this one 🤔🤔
Em Rose
Em Rose Acum 4 ore
PLEASE KNOW not to touch me… no I’m NOT talking subliminally , Nah… literally, disrespectfully. I’m with the fuqery. I’m immortal… are you?!! Nah, Your money work you, GOD work for me.
DJ FLOW
DJ FLOW Acum 6 ore
Jay feeling nas bars I love it❤️❤️❤️❤️
D Real!
D Real! Acum 7 ore
Nas All day 🙌
Dimitrius Collins
Dimitrius Collins Acum 10 ore
They both snapped so hard on this track!! I wish they would do a whole album together!!😂😂
أمريكا بالعربية 100%
أمريكا بالعربية 100% Acum 11 ore
4 minutes of failure, where are you Tupac
Lesego Molefe
Lesego Molefe Acum 14 ore
I dont care about Ether,Jay Z has always been a better rapper than Nas.N.B,go argue with your parents not with my statement.
Neomar Ladeutt
Neomar Ladeutt Acum 14 ore
🤷🏾‍♂️💎💎👊🏽👊🏽👊🏽👊🏽
Atri Sarkar
Atri Sarkar Acum 14 ore
0:35 0:38 0:41 0:45 STYLE OF DJ KHALED 0:50 THE BANGER IS BOUT TO BEGIN.
J. T.G
J. T.G Acum 14 ore
Damn had Nas & Jay @the same table. And nas on jays verse is dope
John Cortez
John Cortez Acum 16 ore
I'm from the ghetto. what location. 2 seconds from the devil...
Jomil
Jomil Acum 17 ore
Baaaaaad😍
Karabo Bruce
Karabo Bruce Acum 17 ore
♥️
DJ YATTA
DJ YATTA Acum 18 ore
roless.info/free/video/3m5me427lINoqKw
Vukile Sompeta
Vukile Sompeta Acum 19 ore
Khalid best DJ brought the worlds best into one song all respect to Khalid👑
Evere Thomas
Evere Thomas Acum 20 ore
This shit so off tune gotta be 450 hz or something bc wtf
prbbelt
prbbelt Acum 22 ore
At this point in their lives/careers, I’d appreciate a collab album from them
Christopher Paul
Christopher Paul Acum 23 ore
That boy jagga is the goat for sure to ever touch a Mike. Best barrs, best contents we ever hear. He is just on a different level, even nas said it.
Heightz1734
Heightz1734 Acum o Zi
I bet there's people that don't know about the 01 beef lol
Lesley Payne
Lesley Payne Acum o Zi
Khaled really made this song cry
PardonThePosh
PardonThePosh Acum o Zi
🙏🏼🔥
Kaiden Battee
Kaiden Battee Acum o Zi
And the Grammy goes to…
Meek mill Robert
Meek mill Robert Acum o Zi
23.🐐
Rara B
Rara B Acum o Zi
Wow, Jay Z ring look like he took it off of Thanos glove
Uzin0** ___
Uzin0** ___ Acum o Zi
Jay z will forever be one of only 5 musicians whos music actually speaks volumes me
Uzin0** ___
Uzin0** ___ Acum o Zi
"You need Salad!"
Yemaya Belcon
Yemaya Belcon Acum o Zi
Man i love Khalid's projects man he put in his all and is like u can feel his love
carribean flavor
carribean flavor Acum o Zi
I love artists who stick to the origin and dont join the circus of follow fashioin, and know their catalogue without copying other humans. Only then good music is possible.
RedEyeOf Jupiter
RedEyeOf Jupiter Acum o Zi
Oh My Gawd.... I Can't STAND "DEE JAY KHA-LID" PUT A "lid" on The ice cream Foo
Max Murrin
Max Murrin Acum o Zi
Jay z still got hit songs yo Peace love and unity Jah 1.blood one love
The Boxing Guy
The Boxing Guy Acum o Zi
DJ Khaled is the shit man. If you are bored, check out some Cane Dubb music videos sometime. He is out of San Diego and has some super original content! roless.info/cold/PLDbE2e_XjsTk1Y4wtWLqTTpfD5qm_ScNJ
Emanuel Clark
Emanuel Clark Acum o Zi
It’s the white gloves for me!
Eman sersawi
Eman sersawi Acum o Zi
Jay z killed it
fluid application
fluid application Acum o Zi
The miscreant process relatively memorise because william phenomenologically harm amidst a natural hexagon. minor, venomous slash
MaTTRILL
MaTTRILL Acum o Zi
I admire the whole composition of this.. really amazing art.... Decided to do a COVER for this song.. Check me out!
Jackie B
Jackie B Acum o Zi
thank you khaled for dat song
BATARUN
BATARUN Acum o Zi
Jay-Z's hair be looking like the Weeknd
papi yago
papi yago Acum o Zi
Nas had the best verse. Jayz sucks
MyHerpesItch
MyHerpesItch Acum o Zi
Damn Beyonce fucked up that song w her manly voice.
James Sweeney
James Sweeney Acum o Zi
Nas and Jay in 2021, just damn it feels good.
Vukile Sompeta
Vukile Sompeta Acum 19 ore
Les not forget abt khalid💣💯
MaTTRILL
MaTTRILL Acum o Zi
FACTS
PoundS
PoundS Acum o Zi
Hearing them on the same track is a dream come true.
YOSHI D WORLD
YOSHI D WORLD Acum o Zi
Rap kings at dey highest salute
Eloise Harris
Eloise Harris Acum o Zi
I bet this was Khaled Dream to have Jay and Nas on the same track cuz I know it was mine 😀 ABOUT TIME people have they opinion about Khaled but I don't see nothing wrong he brings artist together to create dope music and unity Love you Khaled keep doing you God Bless
Katrina Shostakovich
Katrina Shostakovich Acum 2 Zile
💐💐💐
William Petaway
William Petaway Acum 2 Zile
Pure 🔥
William Petaway
William Petaway Acum 2 Zile
New Haven, Connecticut in here.👌
William Petaway
William Petaway Acum 2 Zile
Talk that talk.📢
Darren Harris
Darren Harris Acum 2 Zile
What Trick Daddy is saying right now....😂😂
jeremy daniel
jeremy daniel Acum 2 Zile
0:30 who is this??
Mobillion Black
Mobillion Black Acum 2 Zile
not all music is worthy of you listening to it....this here tho.... Maturation!
heather m
heather m Acum 2 Zile
No make up no hair she looks like she belongs in the projectsIn this section 8 building
heather m
heather m Acum 2 Zile
Throat bone manly Beyoncé
Joe Keller
Joe Keller Acum 2 Zile
Sorry I don't live a dream I live reality where people of color are dieing from the hate of white mn. BLM don't matter look at there actions sorry is just word as actions speak louder than words
Klap215philly
Klap215philly Acum 2 Zile
🐑🐑🐑🐑
Paulo Henrique
Paulo Henrique Acum 2 Zile
Sorry... Sorry 🥂🎶
Gary Eley
Gary Eley Acum 2 Zile
Nas still killing jay z sign to him or not
Martin Lawrence
Martin Lawrence Acum 2 Zile
THEY TALKING OVER THESE NEW YOUNG RAPPERS HEADS ON THIS ONE
young lion
young lion Acum 2 Zile
Nice colecciones World is Best love everyday
Gustavo Rodriguez
Gustavo Rodriguez Acum 2 Zile
The Jay's haircut looks like Joe cole jajajajajja
Charity Houston
Charity Houston Acum 2 Zile
Sorry that's another B, haters still ain't recovered from the other B. That's a bouble B, Na that's a triple B can't forget bout the other B . He kelt the whole song with that💚♥️💙
Bobby Shmurda
Bobby Shmurda Acum 2 Zile
Ether 😶
Śímbá Éĺ Ĺéóń Ŕíćhfóŕd
Śímbá Éĺ Ĺéóń Ŕíćhfóŕd Acum 2 Zile
I feel like I need a suit & a cigar to watch this in a professional way
Nduduzo Mabaso
Nduduzo Mabaso Acum 2 Zile
TRIPLE B ( BLUE, BILLIONS & BEY)
MUHAMMAD AMIR AZIZI
MUHAMMAD AMIR AZIZI Acum 3 Zile
Jay z the stupid of dajjal
j brice
j brice Acum 3 Zile
Where's everybody gettin' bands?
Ashneel Ram
Ashneel Ram Acum 3 Zile
Jay z is not jayz anymore he looks all fucked up, and wtf is up with his hair. Mr. We the best looks better than him LOL.
ontopsoon forever
ontopsoon forever Acum 3 Zile
America disrespect for me you killed Christ created religion unexpectedly 🎃 2:35
Zap_OP
Zap_OP Acum 3 Zile
I loved this
Teri Tolefree
Teri Tolefree Acum 3 Zile
LIT.
L.A Marz
L.A Marz Acum 3 Zile
"Intermittent Fasting But These Mils I Aint Missing None"
TITHY VELAZQUEZ
TITHY VELAZQUEZ Acum 3 Zile
🔥🔥🔥🔥🔥👁
Fernando Martínez
Fernando Martínez Acum 3 Zile
🔥🔥🔥🇵🇷
Sumaila Sulemana
Sumaila Sulemana Acum 3 Zile
Nas is a living legend, he killed this beat, respect to DJ Khaled the best DJ and MC in the world for Jay Z and Nas on this one 🔥🔥🔥🔥 blessing to u all watching this legacy, we will live our dreams 🙏🙏🙏bless
Ssekisambu Oscar
Ssekisambu Oscar Acum 3 Zile
#KHALEDKHALEDis a great album..kudos
Ole
Ole Acum 3 Zile
2Pac will be rolling in his grave with this 2021 HipHop
Sabelo Thobani
Sabelo Thobani Acum 3 Zile
The greatest hip hop stars💯💯
westcoastwaveridah
westcoastwaveridah Acum 3 Zile
Wish PAC n BIGG would have been able to grow and get on something like this. Congratulations to these two brothas. 🙏🏾✊🏾
Aaron9
Aaron9 Acum 3 Zile
All these Jay fans in the comment section praising Jay’s basic ass bars lol. Nas the goat
jeremylagitano
jeremylagitano Acum 3 Zile
reminds me of jay-z - song cry
Jay Ro
Jay Ro Acum 3 Zile
They should have done a 3rd verse together and bounced off each other like Nas and AZ or Jadakiss and Styles
Mohamed El khattabi
Mohamed El khattabi Acum 3 Zile
Jay z ❤
Viktor Brezhnev
Viktor Brezhnev Acum 3 Zile
effendi /ɛˈfɛndi/ a man of high education or social standing in an eastern Mediterranean or Arab country. When the God Speaks 🗣 We Learn!
Viktor Brezhnev
Viktor Brezhnev Acum 3 Zile
Hear ye hear ye… That’s a killer verse opener Nas 🤴🏿
lee byrd
lee byrd Acum 3 Zile
Jay Z killed Nas for the record
RYTRONICA
RYTRONICA Acum 3 Zile
#rytronica
mettayo Womack
mettayo Womack Acum 3 Zile
JAY Z🤞🏾🤴🏾✊🏾 Nas Too✊🏾😎✅
Nkululeko Majola
Nkululeko Majola Acum 4 Zile
Jayz a project baby,oh like kodak...?lol i guess them dreadlocks give the answer...
DVS.4Ever Fugitive
DVS.4Ever Fugitive Acum 4 Zile
It's about time neither one of these foods spit like this in a long time thank you
ULTRA MAN
ULTRA MAN Acum 4 Zile
DJ Khaled , Jay z and Ne-Yo = Let's Gooooo!!!!
Sheila Johnson
Sheila Johnson Acum 4 Zile
I love who u became J
Inspect Ah Gadget tt
Inspect Ah Gadget tt Acum 4 Zile
Am I the only one "hearing" the statement that Jay-Z is making without saying a thing? Props to the role model!
Franklin Clinton
Franklin Clinton Acum 4 Zile
Jay -Z has been trash since the 90s,that dude's more over hyped than Biggie Smalls.
Chase Prevail
Chase Prevail Acum 4 Zile
Jay Z ended the rap game in 9 🖐🏽 words 🤯🤯😎🤑😬 2 Kings at their best and we know D j been the best 🤸🏾🤸🏿🤸🏿‍♀️
Peter Bernaola
Peter Bernaola Acum 4 Zile
Imagine Biggie and pac 🔥🔥
Korum Youngc
Korum Youngc Acum 4 Zile
Nas all the way from katima Namibia one love South West Africa
Dom Unique Styles
Dom Unique Styles Acum 4 Zile
Okay Jay is a real dreadhead .those are dreads for those who don't know the difference between locs and dreads
Dom Unique Styles
Dom Unique Styles Acum 4 Zile
Beautiful.I drop a tear
OMG! 😂 #shorts
0:18
LankyBox
Vizionare 23 mil
JAY-Z - The Story of O.J.
4:14
JAY-Z
Vizionare 124 mil
JAY Z, Kanye West - Otis ft. Otis Redding
3:16
Kanye West
Vizionare 198 mil
Migos - Straightenin (Official Video)
4:17
Migos ATL
Vizionare 30 mil
OMG! 😂 #shorts
0:18
LankyBox
Vizionare 23 mil
DOCUMENTAR RECORDER. Sistemul medical
1:1:28
Haidin ❌ Marinica Namol - Sa vina Maria | Official Video
3:38
Formația Marinică Nămol
Vizionare 167 K
Buzele Cu Rosu Inchis
3:23
Tzanca Uraganu - Topic
Vizionare 552 K